לינוי אשרם תרגיל - V5iadyzp8cy69m : עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

לינוי אשרם תרגיל - V5iadyzp8cy69m : עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה הישראלית מדהימה את כולם בטוקיו, מדורגת לפני התאומות אברינה, השליטות של ענף ההתעמלות האמנותית, אחרי שקיבלה את הציונים הגבוהים ביותר במכשירי החישוק, כדור ואלות, ניפקה תרגיל טוב גם בסרט, והבטיחה מדליה רביעית לישראל. אשרם הובילה את התחרות מתחילתה ועד סופה, וביצעה את כל תרגיליה בדיוק רב וללא טעויות. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא.

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לפני פתיחת האולימפיאדה, אלה הימים שכולנו סימנו ביומן. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. לאחר מכן אשרם ביצעה את תרגיל האלות והרשימה, בזכות תרגיל מהיר ומדויק שהקנה לה ציון גבוה מאוד של 26.200 נקודות. לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט.

H13fulvjuzzbom
H13fulvjuzzbom from www.sport5.co.il
לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה.

אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות

ניקול זליקמן עלתה רביעית למשטח וסיפקה תרגיל טוב שעליו קיבלה ציון של 23.700 נק' (במוקדמות השיגה בו 24.350). היא עלתה לרוטינה הרביעית מהמקום השלישי, ונראה כי תצליח לשמור עליו גם עד לתום התחרות. לינוי אשרם עם תרגיל הכדור עליו קיבלה ניקוד של 28.300 וכרגע היא מובילה את התחרות צילום: לינוי אשרם וזליקמן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לאחר מכן אשרם ביצעה את תרגיל האלות והרשימה, בזכות תרגיל מהיר ומדויק שהקנה לה ציון גבוה מאוד של 26.200 נקודות. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. לינוי אשרם עשתה היום (שבת) היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הראשונה שזוכה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אמנותית. שמינית עלתה לינוי אשרם ועם תרגיל פשוט נפלא קיבלה ציון של 27.550 נק' שדירג אותה. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. לינוי אשרם ראשונה בגמר האולימפי בהתעמלות אמנותית אחרי תרגיל החישוק. לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל לינוי אשרם | martin bureau / contributor ניקול זליקמן תרגיל החישוק:

כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. לינוי אשרם אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות. לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה.

An47yakcnqzuhm
An47yakcnqzuhm from ynet-images1.yit.co.il
בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. שמינית עלתה לינוי אשרם ועם תרגיל פשוט נפלא קיבלה ציון של 27.550 נק' שדירג אותה. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. ניקול זליקמן עלתה רביעית למשטח וסיפקה תרגיל טוב שעליו קיבלה ציון של 23.700 נק' (במוקדמות השיגה בו 24.350).

שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה.

ניקול זליקמן עלתה רביעית למשטח וסיפקה תרגיל טוב שעליו קיבלה ציון של 23.700 נק' (במוקדמות השיגה בו 24.350). לינוי אשרם ראשונה בגמר האולימפי בהתעמלות אמנותית אחרי תרגיל החישוק. לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל לינוי אשרם | martin bureau / contributor ניקול זליקמן תרגיל החישוק: היא עלתה לרוטינה הרביעית מהמקום השלישי, ונראה כי תצליח לשמור עליו גם עד לתום התחרות. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. שמינית עלתה לינוי אשרם ועם תרגיל פשוט נפלא קיבלה ציון של 27.550 נק' שדירג אותה. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית.

כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל לינוי אשרם עשתה היום (שבת) היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הראשונה שזוכה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אמנותית. בכך הובטח כי בפעם הראשונה שתי מתעמלות ישראליות ישתתפו בגמר האולימפי. לינוי אשרם | עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל לינוי אשרם | martin bureau / contributor ניקול זליקמן תרגיל החישוק:

Wecnyunwg2chsm
Wecnyunwg2chsm from www.israelhayom.co.il
ניקול זליקמן עלתה רביעית למשטח וסיפקה תרגיל טוב שעליו קיבלה ציון של 23.700 נק' (במוקדמות השיגה בו 24.350). היא עלתה שמינית מתוך עשרת המתעמלות בגמר, והתחילה את התחרות בצורה מצוינת עם תרגיל החישוק, בו היא קיבלה תוצאה. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם ציון 28.250 נקודות, את תרגיל החישוק עם ציון 23.500 ואת תרגיל הסרט 23.500 נקודות. לינוי אשרם עשתה היום (שבת) היסטוריה והייתה למתעמלת הישראלית הראשונה שזוכה במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אמנותית. אשרם הובילה את התחרות מתחילתה ועד סופה, וביצעה את כל תרגיליה בדיוק רב וללא טעויות. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. לינוי אשרם עם תרגיל הכדור עליו קיבלה ניקוד של 28.300 וכרגע היא מובילה את התחרות צילום: לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה.

לינוי אשרם וזליקמן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית.

לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. הישראלית מדהימה את כולם בטוקיו, מדורגת לפני התאומות אברינה, השליטות של ענף ההתעמלות האמנותית, אחרי שקיבלה את הציונים הגבוהים ביותר במכשירי החישוק, כדור ואלות, ניפקה תרגיל טוב גם בסרט, והבטיחה מדליה רביעית לישראל. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לינוי אשרם קיבלה הערב בבאקו פרס מיוחד על ציון גבוה בביצוע תרגיל הכדור במוקדמות בתחרות גביע העולם בבאקו אתמול. לינוי אשרם אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. לינוי אשרם ראשונה בגמר האולימפי בהתעמלות אמנותית אחרי תרגיל החישוק. לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama